Hedef Katılımcı Profili
Satış Ekipleri (Danışman-Uzman-Yönetici)
Eğitim Çıktıları
Müşterinin kişilik tipini tespit edebilecek ve onunla uyum sağlayabilmek.
- Müşterini etkin dinleyebilme, doğru soruları sorma ve müşterinin ihtiyaç ve beklentilerini belirleyebilme.
- Müşterinin ihtiyaç ve beklentilerine uygun ürün ve hizmetleri sunabilme.
- Müşterilerinin itirazlarıyla başa çıkabilme becerisi geliştirme
- Müşterini ikna etme becerileri geliştirme.
- Satışı sonuçlandırmak için yeniliklere açık olmayı öğrenme.
- Fiyat pazarlığını satışı kapatma yolunda avantaja dönüştürebilme
- Satış sürecinde farkında olmadan yaptığın hataları anlamak ve düzeltme imkanı bulabilmek.
- Satış hedeflerine ulaşma yollarını öğrenme
SÜRE
60-90 DK
Değerlendirmeler
Henüz değerlendirme yapılmadı.