Hedef Katılımcı Profili
Satış ve Müşteri Hizmetleri Departmanları
Eğitim Çıktıları
- Müşteri beklentilerini karşılamak ve aşmak için müşteri hizmetinde belirleyici unsurları fark edebilme
- Farklı insan profillerini tanımlayabilme ve bu tarzlara uyum sağlama becerisini geliştirebilme,
- İş ve özel yaşam kalitesini yükseltmede kişisel hizmetin önemini kavrayabilme,
- Hizmet kalitesini destekleyen kurum kültürünü oluşturmada üzerlerine düşen sorumluluğu anlayabilme ve gerçekleştirebilme
- Hizmet sürecinde karşılaşılan olumsuzlukları, yaklaşımları sayesinde olumluya dönüştürebilme kapasitesini artırabilme,
- Şikâyetleri etkin bir biçimde ele almanın reçetesini edinebilme,
- İç ve dış müşteri iletişiminde, zorlu durumlarda güvenli davranış sergileyebilme,
- Hizmet sürecindeki başarı öykülerini artırabilme, gurur ve başarı duygusunun gelişmesi ile; motivasyon ve kendilerini ifadede özgüven artışını sağlayabilme.
SÜRE
60 DAKİKA
Değerlendirmeler
Henüz değerlendirme yapılmadı.