Hedef Katılımcı Profili
Şirketlerin tüm departmanları bu eğitime katılabilir.
Eğitim Çıktıları
- Zor müşteri profillerini analiz edebilme becerisi kazanmak
- Zor müşteri profilini yönetebilme ve ikna etme becerisini geliştirmek
- Müşteri tiplerini tanımak
- Müşteri tiplerine uygun iletişim yöntemi oluşturmak,
- Müşteri ikna ve müzakere tekniklerini öğrenmek
- Zor müşterilerin sorunlarına hızlı çözüm getirmeyi öğrenmek
- Zor müşterilere sorunsuz satış yapabilmek
- Müşteri kaçırma ya da kaybetme sorununun önüne geçme yollarını anlamak
- Potansiyel müşterileri, sadık müşteriye dönüştürmeyi öğreneceksiniz.
SÜRE
45-60 DAKİKA
Değerlendirmeler
Henüz değerlendirme yapılmadı.