Hedef Katılımcı Profili
Kilit Müşteri Yönetimi Eğitimi ‘ne kilit müşterilerle temasta olan çalışanlar, Müşteri İlişkileri / Pazarlama /Satış/CRM departman çalışanları, Pazarlama yöneticileri
Eğitim Çıktıları
- Kurumların gelirlerinin büyük kısmının bazı müşterilerinden oluşması, bu müşterilerin çok deneyimli yöneticiler tarafından yönetilmesini gerektirdiğinden bu tarz yöneticiler yaratabilmek
- Kilit müşteri yöneticisinin liderlik, koordinasyon yetkinliklerinin geliştirilmesi
- Kilit müşteri yönetimi için gerekli raporlama ve formları öğrenmek
- Kilit müşteri yönetimi için etkili takımlar kurmak ve yönetmek, takımı motive etmek
- Kilit müşterilerin üst düzey yöneticileri ile benzer iş lisanından konuşabilmek
Değerlendirmeler
Henüz değerlendirme yapılmadı.