ĞİTİM SONUNDA ELDE EDİLECEK FAYDA
Her işletmede aslolan ‘İnsan’dır. Temel kaynağımız, yapıtaşımız insan hem iç müşterimiz hem de dış müşterimizdir ve her koşulda doğru yöntemlerle yönetilmeli ve iletişim kurulmalıdır. Kurumun prensipleri, misyonu, vizyonu ve çıkarları doğrultusunda ‘Müşteri Daima Haklıdır’ demenin binbir çeşit ve doğru yolunu öğretip maksimum kazanç ve verim elde etmenin yol haritasını çıkartıyoruz.
KİMLER KATILMALI
Tüm yönetim kadroları, satış-pazarlama, müşteri ilişkileri, ticari, bireysel ve kurumsal satış/pazarlama personeli, gişe memurları, halkla ilişkiler, kurumsal iletişim, çağrı merkezi çalışanları, bayi kanalları ve mal ya da hizmet satışında arayüz olarak çalışan tüm personel ile insan yönetimi gerektiren tüm görevlerdeki çalışanlar.
Değerlendirmeler
Henüz değerlendirme yapılmadı.