Hedef Katılımcı Profili
Şirketlerin Satış-Pazarlama departmanları bu eğitime katılabilir.
Eğitim Çıktıları
Bu eğitimde müşteri, müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakati kavramları açıklanmış olup ayrıca müşteri memnuniyeti oluşum süreci, müşteri memnuniyeti oluşturma yolları, müşteri memnuniyetinin işletmeler için önemi ve müşteri memnuniyetsizliği konularından bahsedilmiştir. Daha sonra müşteri sadakatinin önemine, müşteri sadakat düzeylerine, müşteri sadakatini etkileyen unsurlara, müşteri sadakati programlarına ve müşteri sadakatinin işletmeler için önemine yer verilmiştir. Bu sayede katılımcılar tüm bu süreçlerin anlamını kavrayarak satış-pazarlama ve müşteri ilişkileri süreçlerini daha iyi yönetmeyi öğrenecektir.
SÜRE
60-90 DK
Değerlendirmeler
Henüz değerlendirme yapılmadı.