Hedef Katılımcı Profili
Şirketin Pazarlama Departmanı bu eğitime katılabilir.
Eğitim Çıktıları
Katılımcı eğitim sonunda;
- Tüketici nasıl karar alır? Satın alma kararlarını etkileyen faktörler nelerdir?
- Zihinsel süreçlerin sadakat yaratma ve satın alma noktasında etkisi nedir?•Biz ne söylüyoruz? Tüketici ne anlıyor?
- Algıyı etkileyen faktörler neler? Tüketici hangi uyaranlardan ne şekilde etkilenmekte?
- Nöropazarlama yöntemlerini pazarlama iletişimi stratejilerimde ve reklam kampanyalarımda nasıl uygulayabilirim? Nasıl daha ikna edici olabilirim?
- Nöropazarlama araştırmaları yürütürken nelere dikkat etmeliyim?
- Offline mecralar dışında, dijital mecralarda da nasıl tüketicilerin kalbini fetheden bir marka olabilirim? Sorularının cevabını alabilecektir.
SÜRE
60 DAKİKA
Değerlendirmeler
Henüz değerlendirme yapılmadı.